FANDOM

Green lantern.png
Czy w blasku dnia, czy w cieniu nocy

Strzeż się zielonej pierścienia mocy!

—Członkowie Korpusu Zielonej Latarni

Korpus Zielonej Latarni - Organizacja i firma należąca do superbohaterów, do której należą Ferdek Kiepski, Kane Slodki. Dowódcą organizacji jest Hal Jordan. Członkowie Korpusu noszą specjalne stroje, mają również pierścienie, które dają im całą moc. Korpus Zielonej Latarni to jedna z najstarszych organizacji superbohaterskich na całym świecie.

UmiejętnościEdytuj

1182216-green lantern hal jordan.jpg

Strój oraz pierścień członka Korpusu

Każdy członek Korpusu Zielonej Latarni ma obowiązek posiadać pierścień mocy, który sprawia, że mogą Oni stworzyć pole, z którego nie da się wyjść, a użycie broni palnej sprawi, że kula będzie się odbijać od ścian pola tak jak piłeczka. Mogą Oni używać pierścienia również do tworzenia wiązek laserowych o bardzo wysokiej temperaturze, która może spalić wszystko co spotka na drodze, jednak temperatura jest regulowana, może być ustawiona tak aby od razu podpalać ludzi różne przedmioty lub ubrania złoczyńców w celu ich zatrzymania, a może być ustawiona tak aby tworzyć tylko niewielkie, lub też duże oparzenia. Ponadto za pomocą pierścienia można tworzyć wszystko co dana osoba tylko sobie wyobrazi, im dłużej jest na Nim skupiona tym dokładniejszy i trwalszy przedmiot będzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki